מעסיקים את הילדים בדרכים יצירתיות ונכונות איך מבלים בשבת בירושלים ובסביבתה ?

אנשים רבים נוטים לחשוב כי ירושלים, מכיוון שהיא עיר בעלת אופי דתי, אינה מציעה ימי כיף לילדים בירושלים בעיקר בימי הקיץ והחופש הגדול בהם הורים רבים נותרים חסרי אונים מול שיממון בעיר.
אותם הורים נאלצים להצפין או לנסוע לאזור המרכז עם ילדיהם בחיפוש אחר ימי כיף לילדים בירושלים. 
החיפוש אחר פעילות וימי כיף לילדים בירושלים מותיר את המשפחות עם נסיעות ארוכות ותסכול רב, וזאת משום שהורים רבים מבלים את רוב זמן האיכות עם הילדים במצוד אחר אטרקציה או כיתות רגליים בשמורות הטבע ובחוף הים - שזו האופציה הדביקה המיוזעת והיחידה שיש למצוא.

ימי כיף לילדים בירושלים

היכן ניתן למצוא בריכה בירושלים פתוחה בשבת ?

אם אתם מחפשים בריכה בירושלים בשבת אחת האפשרויות הבולטות היא בריכת מסילת ציון האטרקטיבית בה ימי כיף לילדים והיא בריכה הנותנת מענה של בריכה טובה גדולה עם ימי כיף נהדרים לכל המשפחה.
הבריכה אמנם ממוקמת ביציאה מירושלים אך הנסיעה אליה (במיוחד ביום שבת) הינה נסיעה קצרה ומהירה, אל מקום קסום ייחודי ומלא באטרקציות מופלאות לילדים ומשפחות. 
לאחר הטיול ניתן להמשיך אל חווות התבלינים באזור בית שמש, שם ניתן לטייל באזור הררי ומקסים, להגיע לחווה להכיר את התבלינים הרבים והצבעוניים, לקבל הדרכה על סוגי צמחי המרפא והתבלינים ולאכול ארוחה טובה במסעדה. עוד באזור יקב מקסים, חוות עיזים ופינות ליטוף.

בריכה בירושלים בשבתחוות תבלינים ועין כרם – תתפלאו אך יש חיים ליד הבירה !

מי שמחפש בריכה בירושלים בשבת או כל אטרקציה לילדים יכול לגלות שדווקא באזור ירושלים לא חסרות אטרקציות לילדים וימי כיף לכל המשפחה במרחק נסיעה קצרה באזורים כגון מסילת ציון, בן שמן, עין כרם ושער האזורים היפים והנעימים של יערות ירושלים ועמק האלה. 

מוזמנים לקרוא בנוסף:

בריכות שחיה בירושלים | בריכה בירושלים בשבת